Adieyla Abdul Malek

My Photo
adieylamalek
16 june 1991, Kuantan. Single and adorable (pun bolee)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Tuesday 2 October 2012

bollywood night dinner

~assalamualaikum

vanakam! tetibe pulak boleh berbahasa tamil. Ini semua sebab bollywood night. Memang sepatutnya aku gumbira, tapi dah terima 6 berita buruk, so..wajiblah aku senyum sebab terpaksa.. haish!!! *keluh comel gitu*

dari hari rabu duk pong pang ulang alik dari kolej and ke kedai printing, khamis tu busy teman member2 shopping (shopping la sangat) then petang tu upacara inai tangan. isya' baru balik uollzz..nasib baik kedai kak ipar, kalau akak tiri? #eh

yg aku duk verangan diva nak pakai tudung macam mana tu, last-last tak jadi pun. Konon nak pakai turban bagai, dah aku ni bukan jenis duduk diam, rambut pun tak reti duk diam. So aku mintak akak tu bukak balik turban tu..

ceh..pastu gambar semua jadi buruk lah sebab senyum pun fake..so tak nak upload gambar kat sini *hidung berasap!

0 comments:

Post a Comment