Adieyla Abdul Malek

My Photo
adieylamalek
16 june 1991, Kuantan. Single and adorable (pun bolee)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Sunday 21 October 2012

You Know Who You Are

~assalamualaikum

yup..!cuti sudah bermula! Maka bermula lah kerja hamba sebagai seorang pedagang cake! ceewah! Thanks to all yang bagi sokongan and peluang untuk saya belajar *macam menang award giteww!*

And then, malam-malam before nak tidur ni, kita muhasabah diri sikit. Actually for a few days, otak bercelaru sikit. Mak's said, "Kalau nak berkawan..cari yang betul-betul". But unfortunately selalu dengan berkawan i'm not showing who really I am.. Seriously..it's like everything was fake! Tahu?

For a time being, saya cuma mampu berdiam diri and mintak bagi saya for a few days, rasanya..7hari kot, to think about everything. Terpaksa lah buat solat sunat istikharah. I knew it's cliche to some of us..Konon nak cari jodoh. But saya buat untuk pilih patut tak saya berkawan dengan orang ni, and saya mintak kalau saya berkawan dengan mereka and boleh membawa akibat buruk pada diri saya, agama saya dan kehormatan saya.. I hope Allah show me the way..

This is not to show off I ni baik ke apa.. Tapi bak kata Fedtri..kita sebenarnya hari-hari kena buat solat sunat istikharah sebab hari-hari kita kena buat keputusan yang terbaik dalam hidup kita..

If let's say Allah tak bagi petunjuk atau gerak hati kat saya, so I have to decide by my self je lah..  Harap semua oke..

And lastly..walaupun nampak macam buang tebiat nak mampus, I would like to say.. Thanks to   everyone yang selama ni banyak sokong aku, and walaupun tak dapat bantu tapi mendengar bebelan aku and the most important skali, I nak mintak maaf to everyone..those yang terasa, or yang terkilan dengan perangai aku.. and to my sibling's.. I have 5 brother's..Mereka sangat menjaga aku, and may be ada di antara mereka terlalu menjaga sampai aku rasa tertekan..Sesiapa yang terlibat secara tidak langsung dalam makian aku.. *Most buang tebiat speech from me*

And ini lagu untuk korang..

 

~wassalam

0 comments:

Post a Comment