Adieyla Abdul Malek

My Photo
adieylamalek
16 june 1991, Kuantan. Single and adorable (pun bolee)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Sunday 14 October 2012

chocolate for weeding gifts

~assalamualaikum

hari semalam sabtu ikhwan's brother kawin..so it is a jemput menantu..ikhwan tu kazen aku and disebabkan tak berapa ada modal nak beli hadiah yang mahal-mahal, so kami buat sendiri..


                                                     LALALALALA POOOF!



it's for aiman and wanie..er..actually hazwanie..tapi tak cukup space pulak..so nak tak nak..terpaksa la kami memendekkan nama anda..suka hati aku je.. --"

and then yang ni yang dah siap packing..

                                                                zamzam alakazam!


sila abaikan segala ketidakseimbangan color..cantik kan??if korang nak buat order untuk doorgift ke,birthday present ke..just call 0199878047..tapi kalau nak menggatal atau verangan nak jadi pervert, sila bertaubat cepat sebab saya akan cepat-cepat call police.

oke..disebabkan dah meroyan sorang-sorang, so aku gatai pi alih ribbon tu


haaa..cantik tak?cantik tak? gila tak?? sekian itu sahaj post saya di kala keboringan ini..ahahahahaha..

~wassalam

0 comments:

Post a Comment