Adieyla Abdul Malek

My Photo
adieylamalek
16 june 1991, Kuantan. Single and adorable (pun bolee)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Wednesday 26 September 2012

merah mata, hidung berair, badan panas

~assalamualaikum

dimaklumkan tajuk di atas bukanlah simptom simptom penyakit berbahaya..inilah dinamanya masalah laf baru..dimana orang berbahagia di atas penderitaan aku..huhu..walaupun ada yang sentiasa panas punggung dengan kebahagian aku, takpe..lawanlah aku dengan perasaan, tapi kau kena tahu aku seorang, dan aku lawan kau bersama Tuhanku ya Rahman. Aku kuat!

oke..tune channel
lagi sehari..lagi sehari nak event babe! harini gua tak menang tangan betul..bangun-bangun tidur terus bersiap, tunggu safwan ambik then pergi kolej, jumpa lecturer mintak letterhead, pergi print pastu pergi jumpa lecturer balik.. *pengsan* . Aku tau pengsan itu agak tergedik-gedik bunyinya, tapi kat Kuantan panas bahang and panas terik (yerr...neraka lagi panas dila...)

KENAPA BUSY SANGAT MELATI OII??

hari jumaat bertempat di MS.GARDEN kuantan kami buat dinner theme bollywood night. Heh! private party la katanya..tapi yang pada asalnya kata ballroom tu baru petang tadi orang hotel tu call kata tak dapat..takpe..positif oke..*kata safwan*. Maybe ada hikmah. Maybe taklah nampak kosong sangat.. Walaupun agak bengang sebab pertukaran last minute..tsk tsk! takpelah awak..itte terima seadanya..

                                                      .....TADAAAAA!!!!.........



APA PERSIAPAN TERAKHIR AKU?
9.00am: ambik cupcake kat Tunas Manja
10.00am: pergi beli barang untuk masak tengahari *ni bukan untuk event* (dah lama tak makan nasik ayam)
3.00pm: teman Fatin pergi kuantan parade then pergi complex ambik barang then inai
....(pastu tak tau balik pukul brape)......
7.30pm: practice menari at mel's house

APAKAH KECIBAIAN YANG TELAH BERLAKU?
aku main beli je baju punjabi tu tanpa menyedari lengan tu adalah lengan pendek..^^*^*%$#&
bila hantar kat kak ani suruh jahit, dia kata..tsk tsk.."acane nak jahit ni?potong pun cukup makan, pendek je tau lengan ni..
...*biola sedih*....
last-last aku hantar jelah kain yang aku akan jadikan sebgai tudung tu..
err...maksudnya aku kena beli inner lah kan??zzzzzzzzz....
then aku mampu pakai heels lama je..^^&(^&%^$%^$

MAKEUP?
ini adalah contoh makeup saya..err..kalau orang tu mampu buat...



 KAU PAKAI TUDUNG KE IDOK BEDAH OIII??

aku sedang cuba yang terbaik untuk tidak nampakkan segala isi urat oke..sabar..sabar..maybe lebih kurang camnie kot...

                       .................LALALALALLA POFFF!!!..............

cepat ambik pil sakit jantung!
oke..ini sari, aku pakai punjabi so aku akan cuba sehabis juling mata untuk tutup leher oke, and tak nak tunjuk lengan besar..walaupun kadang-kadang tak pakai tudng tapi..seganlah nak tunjuk lengan cam ahli gusti...#%&((@@

Oke..doakan kami semua berjaya! untuk subjek ni babe! ;)

~wassalam



0 comments:

Post a Comment