Adieyla Abdul Malek

My Photo
adieylamalek
16 june 1991, Kuantan. Single and adorable (pun bolee)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Thursday 1 November 2012

50 things people never know about me

~assalamualaikum..

aku ada nampak kat twitter tentang #100thingsaboutme (yeke?). Tapi untuk tulis kat twitter 100 benda tu memang tak akan aku buat. Menyusahkan aku sebab banyak sangat nak kena taip, dan menyusahkan orang lain sebab penuh dengan tweet aku kat timeline dyorang..

memang kita sebenarnya tak bagus sangat untuk nilai diri kita, kawan-kawan maybe boleh (sikit je oke). Tapi parents kita sebenarnya lebih tahu siapa kita...so ini adalah 42 benda tentang aku, walaupun korang tak nak tahu, tapi aku nak bagitau jugak..

1. Dila adalah seorang: Yang rajinnya tak lama. Kalau rajin satu rumah boleh dia bersihkan

2. Dila adalah seorang: Yang suka masak!

3. Dila adalah seorang: Suka masak untuk orang lain, tapi kalau orang tak makan makanan 
                                  yang aku buat tu, sentap gilaks! -_____-

 4. Dila adalah seorang: Sangat bersungguh-sungguh bila rajin aku datang! Contohnya, kalau
                                   aku masak untuk lunch,aku akan buat dessert. Siap buat plating  
                                   giteew!

 5. Dila adalah seorang: Yang tak sedar diri bila aku tengah bergurau senda dengan abang 
                                  aku

 6. Dila adalah seorang: Yang tak suka tunggu orang waktu pagi-pagi buta, sebab aku akan
                                   mudah rasa nak buang air besar :P *tak senonoh*

 7. Dila adalah seorang: Prefer duduk rumah sorang-sorang daripada keluar pegi shooping
                                  sebab duit selalu takde. Sedih!

 8. Dila adalah seorang: Yang tak kisah orang lain pakai Blackberry ke, iPhone ke, Tab ke.

9. Dila adalah seorang: Tak sabar

10. Dila adalah seorang:  Tak sabar dengan budak-budak yang degil dan pernah campak
                                    kereta mainananak sdara aku sampai bersepai

 11. Dila adalah seorang:  Bila marah, cakap orang semua tak guna

 12. Dila adalah seorang: Berlembut dengan kawan-kawan, walaupun kawan2 aku tak suka
                                    aku. Sebab aku ni susah nak dapat kawan sebab mulut takde..

13. Dila adalah seorang: Yang mudah bengang bila aku dalam nada bergurau, tapi kawan dia
                                   atau sape-sape yang ada kat situ ambik benda tu terlalu serious

 14. Dila adalah seorang: Yang takkan give up walaupun apa yang dia buat tu tak berjaya.
                                    Contohnya, kalau aku fail buat kek, hari esok,lusa, tulat aku akan 
                                    terus cuba walaupun kena tebalkan muka nak tanya orang.

 15. Dila adalah seorang: Banyak tanya bila benda tu aku betul-betul tak tau

 16. Dila adalah seorang: Akan cepat lupa bila hal sindir menyindir aku. --"

 17. Dila adalah seorang: Akan cepat-cepat mintak maaf atau pujuk orang yang dia dah 
                                    buat salah

 18. Dila adalah seorang: Pembenci Penfitnah

19. Dila adalah seorang: Pencabar

 20. Dila adalah seorang: Yang tak ambik kisah bila ada yang terasa dengan kata2 dia. 
                                   Sebab kalau kata2 tu bukan untuk kita, kita tak perlu terasa.

 21. Dila adalah seorang: Very welcoming bila ada orang nak kawan dengan dia

22. Dila adalah seorang:  Yang tak akan menangis bila melibatkan hal family. Mak aku 
                                    menangis pun aku buat bodo. Sebab..

 Dan kalau mak aku menangis, aku takkan menangis sebab orang yang ada masalah tu akan terbeban bila tengok anak dia pun menangis.

23. Dila adalah seorang: Yang tabah bila takde siapa pedulikan dia.

 24. Dila adalah seorang: Yang kuat.walaupun satu sekolah fitnah dia

 25. Dila adalah seorang: Keras hati untuk maafkan orang lain bila diri dia kena fitnah

 26. Dila adalah seorang: Akan sentiasa tersenyum bila berhadapan dengan orang yang benci dia

 27. Dila adalah seorang: Ambil berat

 28. Dila adalah seorang: Gemuk

 29. Dila adalah seorang: Bila ada masalah..MAKAN!

 30. Dila adalah seorang: Pendengar yang setia bila kawan-kawan dia atau family dia ada masalah

 31. Dila adalah seorang: Kuat verangan

 32. Dila adalah seorang: Melatah

 33. Dila adalah seorang: Anak bongsu

 34. Dila adalah seorang: Yang benci bawak payung (ladies sgt katanya)

 35. Dila adalah seorang: Takkan bawak tisu unless tengah selsema.

 36. Dila adalah seorang: Tak boleh makan daging banyak sangat sebab nanti sakit kepala

 37. Dila adalah seorang: Nak yang terbaik untuk semua orang

 38. Dila adalah seorang: Mempunyai cita-cita yang tinggi

 39. Dila adalah seorang: Yang suka ayam! (ayam masak merah!)

 40. Dila adalah seorang: Seorang yang degil

41. Dila adalah seorang: Yang alah dengan semua aksessori yang bukan emas..cess! Kalau 
                                   yang plastik oke je, yang jenis silver tak tau apsal tak boleh
                                   Kulit ni gedik giler



42. Dila adalah seorang: Melatah --"





0 comments:

Post a Comment