Adieyla Abdul Malek

My Photo
adieylamalek
16 june 1991, Kuantan. Single and adorable (pun bolee)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Wednesday 28 November 2012

Istanbul Aku Datang and Twilight

~assalamualaikum

alhamdulillah nak dekat dua minggu demam, baru sembuh..pheww! Well saja tulis entry ni sebab minggu ni dua kali tengok muvi!! Betapa berlagaknya aku di fidunnya sebab sepanjang sem5 ni tak tengok movie pong..ada lah sekali..itu pun dah hujung-hujung sem..

After register untuk new semester, terus text fizi untuk confirm balik jadi ke tak tengok movie. Bawak adik dia uollsss!! Itu pun dah lewat, around 3.30 p.m baru sampai bandar..then semua movie yang berhajat nak tengok, semua tengah now showing. Pusing punya pusing satu mall tu, akhirnya aku decided nak tengok Istanbul Aku Datang and bukan senang nak yakinkan member aku sorang tu tengok citer Melayu (katanya). Lagi best bila Safuan join skali tengok citer tu. Komentar tegar filem Melayu. Cewaah! Jangan marah saya ^-^

Komen aku untuk cerita tu? Cute! I know some of us ada pertikaikan  ayat yang Tomok cakap lebih kurang macam ni "sini kan negara Islam..tak manis lah kalau berpeluk-peluk macam tu..". Then Lisa cakap "Alah kat Malaysia boleh je?". Waktu tu Safuan ada cakap kat aku "apa yang best cerita ni sampai ada dialog yang malukan negara sendiri?", aku pun jawab "dialog tu cuma sindiran je.."

Part paling comel bila Lisa thought that Beto tu was a gay. Setiap kali teringat yang Beto was a gay je, tiba-tiba Lisa terbayangkan Beto berpeluk dengan mamat Istanbul tu, siap ada pelangi uolls! --" and i nampak Lisa cute dengan legging tu..badan dia nak chubby sikit kan?

Cerita Twilight baru tengok petang tadi..HOHOH! Seperti biasa Kristen Steward semakin cantik and banyak benda yang unexpected dalam Breaking Dawn Part2 ni. Part Volturi and Vampires bergaduh tu superb! Dah sejuk beku dah aku tengok, sebab Edward's dad mati..

The huge wolfs pun best! Ada junior baru! Comel! And tak sangka yang Jacob ada affair dengan Renesmee.. Awesome  punya holiday!

~wassalam!


0 comments:

Post a Comment