Adieyla Abdul Malek

My Photo
adieylamalek
16 june 1991, Kuantan. Single and adorable (pun bolee)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Thursday 21 May 2015

dairi seorang perempuan

Assalamualaikum
Yeay akhirnya dapat juga masa nak tulis blog..siapa kata aku takde kerja? Tapi tengah malas ni. Tambah pulak duduk je kat rumah.kipidap dila! Alhamdulillah everythings getting better..maafla kalau grammar ke laut pukul3 pagi macam nie..

Aku tengah mencari mana eh iman aku yang hilang? Berterabur lepas nampak Ammar kat TV tadi. K. Merepek

Aku ni duk memikio..cemana nak cari sumber yang sahih nak rujuk tafsir Al-quran. Terpikio nak bersihkan yang kotoq! Boleh na? Aku tak sure aku cakap Perak ke Kedah ni

Bebenornya bila tengah malam atau pagi buta macamnie..baru best muhasabah diri..walaupun dalam hati aku jealous nak koma nengok orang yang letak kepala terus tidur. Itulah kenkadang muhasabah diri sampai pukul5 baru tidur. Time buat satu benda tu aku tak reti nak istiqomah pulak yer.

For those yang tahu kat mana nak beli Alquran yang ada terjemahan setiap patah ayat tu.pastu bawah tu ada makna dalam bahasa Melayu..habaq mai nohh

Okey. Good Night

0 comments:

Post a Comment