Adieyla Abdul Malek

My Photo
adieylamalek
16 june 1991, Kuantan. Single and adorable (pun bolee)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Friday 14 December 2012

please be nice with me..

~assalamualaikum

aku sedaya upaya sedang cuba untuk crack CS6 ni..tapi..kalau dah dapat download semua pun, aku tak reti nak buat menatang ni macamana..hadoish!

please someone ajar me untuk  buat benda tu..ingatkan paling upgrade pun photoshop..ghupenyer..ada jugak flash.. --"

breath in..breath out..sumpah I tak mempunyai kesabaran yang tinggi untuk benda-benda macam ni..dah lah subjek baru..aku dah totally tak ingat apa-apa apa function keyframes tu..haish..yang aku ingat class aku 2 hari seminggu..tapi..assignment bersepah..

if someone dapat bantu untuk buat flash ni..I belanja dia makan..kalau jarak jauh..I belanja top-up..I nak belajar oke..bukan suruh buat..huwaaa...!!

 

0 comments:

Post a Comment